PROCESUL DE PERSONALIZARE

Consultare&Informare

Discutăm pe mail despre cum o să arate nunta voastră, ce lucruri vă plac și ce elemente speciale vă doriți să apară pe invitație. Cu cât mai multă informație cu atât mai bine – o imagine face cât o mie de cuvinte. Simțiți-vă liberi să împărtășiți cu noi fotografii, borduri de Pinterest, toate acestea o să ne ajute să înțelegem mai bine ce vă doriți și ce iubiți.

Propunere

Odată ce avem o idee formată asupra nunții, stilului, bugetului o să vă trimitem o propunere bazată pe discuția purtată în partea de consultare. După review, acordul dumneavostra și achitarea taxei pentru design indică începutul colaborarii nostre. Așa ne asiguram angajamentul dumneavostră. Tot acum vom stabili și termenul de producție.

Design

După ce am ajuns la un acord asupra propunerii, putem să ne apucăm de creație și să aducem la viață ale voastre bunurile din hartie. Vă rugăm să ne acordați 10 zile lucrătoare pentru acest proces. În costul designului personalizat sunt incluse 3 intervenții/revizii.

Producție/Livrare

Odată ce sunteți multumiți cu designul final și avem confirmarea dumneavoastră pentru bunul de tipar asupra machetei digitale finale, comanda este dată în lucru. Acest proces durează aproximativ 20 zile lucrătoare. Când totul este gata asamblat, invitațiile dumneavostră vor fi împachetate și expediate spre adresa indicată.

Cost/Investiție

Onorariul standard pentru un design nou este de 500 lei, însă poate varia în funcție de complexitatea solicitării dumneavoastră și înseamnă designul invitațiilor și preluând grafica din invitație o continuăm pentru întregul pachet de papetărie. Taxa de design nou nu este restituibilă.

La investiția necesară se mai adaugă costul de producție, care depinde de complexitatea proiectului, materialele folosite, metoda de print și cantitate.

X
× Cu ce ​​vă pot ajuta?